21-01-2018

Druk met 1000 en 1 dingen


Mijn jaar begint met heel veel werk. Ik heb allerlei lessen bedacht en geschreven en daar ga ik mee langs de scholen. Soms ben ik bang dat ik het verkeerde lesje geef in de verkeerde groep. Daar kan ik s'nachts soms van wakker liggen. Naast het les geven werk ik vaste uren per week in de zorg. In mijn atelier geef ik in de avonduren naailessen aan kleine groepjes. Als er dan nog tijd over is ligt er een stapel stoffen te wachten voor een mooi patroon.

 Ik wens mij een extra dag tussen de vrijdag en de maandag.

2 opmerkingen:

  1. Ik sluit mij helemaal aan bij de laatste zin... als dat toch eens zou kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste zin... geweldig! Willen we allemaal wel, denk ik.
    Lijkt me heel inspirerend om anderen warm te maken voor creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen