07-02-2014

Woordje Worm in de kunstklas *4*





Als ik de 'kunstklas' binnen kom, begroet Woordje de kinderen met een liedje wat ik heb geleerd van Marijk Greweldinger. De les wordt vervolgd met de Typewriter sound. Een enkeling weet nog wat een typemachine is. De kinderen gaan een collage maken. Ze scheuren plaatjes uit oude boeken, zoals een atlas, een kalender en een woordenboek. Ze plakken alles vast en stempelen er letters bij. Als kunststroming behandel ik DADA met kunstenaars als Duchamp en Picabia.

3 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit toch he-le-maal te gek!!! Ik vind het super, je ziet hoe goed alles werkt en dan dat kleine handje met die grote stempel. Ik ben Fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou die kunstklas ook nog wel willen volgen. wat leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen