29-04-2013

De laatste Koninginnedag!

Schetsboekjes met Oranje ideeën.

Te veel spullen!

Oranjemarkt vondsten uit voorgaande jaren.

Een kleine greep uit een verzameling.
De oranje kleur is niet mijn favoriet maar de Oranjevrijmarkt staat bij mij in de top 10. Het zou goed zijn als ik er zelf een keer zou gaan staan met spullen die ik verbannen heb naar de zolder. Het nadeel daarvan is dat ik dan zelf niet langs alle afgedankte spullen van anderen kan slenteren. Ik mis dan misschien dat mooie naaikistje met vulling of misschien dat ene punniken-klosje wat ik nog niet heb.
Ik wens iedereen een fijne Koninginnedag!

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik niet in Nederland zit want die vrije markt is het einde! Leuke fotos Helmi :)
    ManonX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oranje in al zijn schakeringen is wel mijn lievelingskleur! Veel plezier morgen, misschien kom ik je wel tegen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier morgen!
    Lief al die punnik-klosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem een kraam met enkele vriendinnen en ieder kan op haar beurt een rondje maken langs de kramen. Ik vind oranje een lelijke kleur (staat mij absoluut niet), maar op zo'n dag past het perfect. Veel plezier morgen. Grt.Mattie

    BeantwoordenVerwijderen