24-08-2012

Verzamelen en opruimen!

Klosjes naaigaren in alle kleuren.

Halve fiets en nog veel meer.

Bakkie gehuurd!

Tuinbank met 'Kunsthart/Hartenboer' erop.
Verzamelen is een kunst die ik graag beoefen, maar soms wordt het een beetje teveel. Dus verzamelen we alles wat stuk is of wat we echt niet meer nodig hebben, zetten het bij elkaar en zien dat dit niet in de kofferbak kan. Er wordt een handige aanhangwagen gehuurd en tot de nok gevuld. Op de milieustraat kunnen ze nog wel een tuinbank gebruiken, maar pas op dat je er niet doorheen zakt. Bij thuiskomst lijkt het huis een stuk ruimer. Heerlijk als er eens flink wordt geruimd. Kan ik iedereen aanraden.

6 opmerkingen:

  1. Ja fijn hè! Toen hier ivm de baby de zolder eens flink opgeruimd werd (heel wat ritjes naar de stort!!) voelde ik me gewoon een stuk lichter. Kon echt genieten van de ruimte die er opeens was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens het lucht lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook bezig,. Zo'n heerlijk gevoel bij de start van het nieuwe school en werkjaar. Heel veel naar de kringloop en de stort gebracht. En stofrestjes geknipt voor school.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ruimt lekker op! Heerlijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen