27-05-2011

Familie recepten & recepten uit boekjes

Ik heb meer dan deze 6 kookboekjes!

Merengue triffel een recept van Gerty!

Chocolami, een beetje van mezelf en van AH.

De 'lobster' naar een heel oud recept van mijn oma.
De examens zijn achter de rug en de cursussen bij RICK zijn afgelopen. Tijd voor een feestje! Boodschappen doen vind ik minder leuk, maar als ik eenmaal alles in huis heb ga ik lekker kokkerellen. Het snuffelen naar lekkere recepten in mijn kookboeken is een van mijn favorieten bezigheden. De nieuwe media komt er dan ook nog eens bij. Zoals deze site met duidelijke kook instructies. Als ik geen keuze kan maken val ik terug op oude traditionele familie recepten.    

5 opmerkingen:

  1. mmmmm dat ziet er lekker uit! vooral de triffle, lekker! Geniet ervan en misschien tot zondag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice


    Welcome to my blog: http://images-n.blogspot.com
    I hope to be one of those who follow my blog
    Good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glad that all the exams are over and now you can relax! My husband loves trifle - can you make some for him (He! He!). You know that I only look at the pretty pictures in cook books. Happy eating and celebrating, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chocolami, bij ons thuis bekend als arretje cake.
    Stampvol calorieën maar superlekker!!
    Familierecept dus, jij veel plezier in de keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enjoy your holidays and home cooking.You have won the card givaway on my Blog. Can you let me know where I am to send them.

    BeantwoordenVerwijderen