13-03-2011

Week 10 wordt weggevaagd door een TSUNAMI

Stond de afgelopen week in het teken van de carnaval, Aswoensdag, kolder-verkoop en de boel opruimen. Wat is het allemaal onbenullig en kleinschalig ten opzichte van het geweld van de NATUUR. Waren mijn gedachten donderdag nog bij de kapper, mijn werk, het Kabinet, de economie en de lente wordt alles weggevaagd door een tsunami. Voor ons in Nederland heel ver weg en toch ook confronterend hoe nietig en klein we zijn. 
'WAT IS ER BELANGRIJK?'

10 opmerkingen:

  1. Overschot van gelijk allebei! Waar zijn we eigenlijk mee bezig denk ik soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wat een contrasten allemaal naast elkaar, en het gewone leven bij ons gaat gewoon door!
    Zag je reactie op de handpoppen van Paul Klee kan die ergens vinden op je blog? Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd relativeren en gaan voor wat we echt belangrijk vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk. Koester elke dag wat je lief is.
    En wat heb je een geweldige nieuwe 'blog lay out'. Ben er weg van!
    Liefs,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja... dat zijn flinke contrasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, de kracht van water en de natuur kan je niet tegengaan...mijn gedachten zijn steeds bij mijn vriendin Toko....dankbaar dat haar familie het heeft gered...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. My thoughts are with Japan also. I am going to try to cherish each day more. Life is a precious but fragile gift. Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like your illustration very much. My thoughts are also with the Japanese people.

    BeantwoordenVerwijderen