04-02-2011

Cursus Mode&Accessoires bij RICK.





Op vrijdagmiddag geef ik les bij RICK aan 12 hippe meiden die experimenteren met 'de MODE'! Ik heb bij de kringloop een zak met 'Barbiepoppen' gekocht. Aan de hand van deze poppen hebben ze ontwerpen gemaakt. Tijdens een andere les maakten ze jurkjes en jassen van wolvilt en op papier ontwerpen voor T-shirts. Een boekenkast vol met boeken heb ik over mode met daarin regeltjes en tips over wat wel en niet kan. In mijn les laat ik ze vooral vrij. Gewoon doen en wat je doet is goed!
Een creatief weekend allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die vrijheid in je lessen!En de Barbies zien er geweldig uit!
    Hadiah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helmi, heel erg leuke les!
    Ik was erg blij met je reactie op mijn blog.
    Ik zou het leuk vinden als je af en toe een reactie plaatst op mijn werk.
    Misschien heb je nog tips voor mij mbt de cursus.

    Josine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ! Doet me denken aan vroeger. Ik maakte ook kleding voor mijn barbies en decoraties voor in hun huis. Verder deed ik niks met ze...hahaha. Was geen poppenkind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat ontzettend leuk zeg!! Prachtige creaties! Mooi materiaal! jij ook een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je op mijn blog was, nu kom ik even bij jou kijken, leuk creatief & inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij toch ontzettend leuk werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die meisjes hebben de tijd van hun leven, in jouw lessen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige baan heb je toch!! En wat doe je toch leuke toffe dingen met de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This very well throughout, I liked it

    BeantwoordenVerwijderen