26-07-2010

Live bloggen vanuit het textielmuseum in Tilburg.

Een tijd geleden werd mij gevraagd om mee te doen met live bloggen vanuit het Textielmuseum. Nu ben ik nog niet zo lang aan het bloggen en absoluut geen whizzkid op computer gebied. Maar dit lijkt me een hele mooie ervaring en als fan van het Textielmuseum kan ik daar natuurlijk geen nee op zeggen.
Ook zeker even doen...........RE-BAG! Je maakt een lap van 40 x 90 cm. van gerecyclede materialen naar eigen keuze. Voor mij zijn dat zeefdrukken op stof met als thema; "Hollands glorie". Ze gaan er schoudertassen van maken die in het textiel-weekend van 1tot 4 oktober weer te verkrijgen zijn. Op de foto's laat ik mijn bijdrage zien.

7 opmerkingen:

  1. Hello SISter
    Wat een leuk idee hé!
    Wie weet loop ik straks met jou schoudertas.
    Zou ik ook nog ergens een lapje hebben liggen????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Staat al een tijd op mijn te bezoekenmusealijstje. Ga ik beslist snel doen met mijn oudste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bijdrage, dat wordt een prachttas.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Thanks for dropping by and visiting the Textile Forum. It is a blog that you can join if you are interested, just let me know. Not all the work you see is mine, some of it belongs to other members. You can join too, I am sure that you will be most welcome. Best Wishes Tricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha daar heb ik a.s. zaterdag een jaszakschatten meeting gepland! heb er zin in :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo ik heb een lap gemaakt en nu ben ik zooooo benieuwd wie mijn tas zal dragen.
    Hopelijk kom ik erachter.

    Groeten Saskia Benen
    p.s. breien is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen