12-06-2010

Een 'nieuw tweedehands boek' eindelijk gevonden.

Het handboek voor de kunstenaar heb ik al vaker geleend bij de bibliotheek. Ik heb het zelfs nagetekend in een van mijn ideeën boekjes. Maar dit is zo'n fijn praktisch boek dat ik het liever zelf in mijn boekenkast voor het grijpen heb. Via Bol.com was er nog een exemplaar met het juiste ISBN nummer. Gister besteld en vandaag in huis, geweldig is dat toch. Het is weekend dus ik kan heerlijk genieten van mijn 'nieuw tweedehands boek' wat er overigens als nauwelijks gelezen uitziet.

6 opmerkingen:

  1. Pakketjes ontvangen is altijd geweldig, maar.... als het zo'n boek is, dan is het een beetje geweldig-er....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige boeken moét je gewoon hebben ! Fijn dat het je is gelukt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet eruit als een héél leuk boek(je) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja ,wij en boeken.Van wie zouden we dat toch hebben?
    Ziet er wel goed uit, ik kom er wel een keer in bladeren.
    JeZus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een boek met een schat aan informatie. Leuk pakje met al die postzegels op :)
    Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the ideas papers, I am very identified, one day I will photograph you see as they are of similar, it's amazing!
    Thank you to follow me, it´s nice to meet you.
    Now I also follow you.
    Elena, the spanish one

    BeantwoordenVerwijderen